...

...

1

وقتی میای صدای پات، از همه جاده ها میاد
انگار نه از یه شهر دور،که از همه دنیا میاد
تا وقتی که در وا می شه،لحظه دیدن می رسه
هرچی که جاده ست رو زمین،به سینه من می رسه....
ای که تویی همه کَسم،بی تو می گیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم،به هر چی می خوام می رسم
وقتی تو نیستی قلبمو،واسه کی تکرار بکنم
گلهای خواب آلوده رو،واسه کی بیدار بکنم
واسه کبوترای عشق،دست کی دونه بپاشه
مگه تن من می تونه،بدون تو زنده باشه

ای که تویی همه کَسم،بی تو می گیره نفسم

عزیزترین سوغاتیه،غبار پیراهن تو

عمر دوباره منه،دیدن و بوییدن تو
نه من تو رو واسه خودم،نه از سر هوس می خوام
عمر دوباره منی،تو رو واسه نفس می خوام

ای که تویی همه کَسم،بی تو می گیره نفسم


نظرات 1 + ارسال نظر
VN!W چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://review1989.blogsky.com

چون ننوشتی من اضافه میکنم.
برای شاهین...
چون نظرش را شفاها گفته من مینویسم.
ممنون خانوم گلم!

شاهین اینجا رو نمی خونه
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد